19 July 2013

Сладолед Малина торта

Без причина, но со повод! :) 
Страницата на RawFoodMk каде неколку вредни девојки споделуваат рецепти и позитивни вибрации креирани од своите скромни кујни собра цели 3000 лајкови, мене ми е посимпатично да ги наречам симпатии, и за мене беше убава инспирација за частење. Рецептот е базиран на многу други рецепти кои можат да се најдат на интернет и одамна посакував да ја направам. 
Ви ја претставувам сладоледната Торта Малина!


Апарати
Процесор
Блендер

Основа:
1 1/2 чаша лешници
3/4 чаша урми
прстофат хималајска сол

Крем
2 чаши индиски ореви (откиснати 4-5 часа)
2 чаши малини (доколку користите замрзнати, оставете да се одмрзнат)
сок од 2 лимони
1/3 кокосово масло
1/3 чаша агаве
1 лажичка ванила екстракт или семки од едно ванила стапче

Во процесор се мелат лешниците и полека се додаваат урмите додека не стане малку лепливо тесто, ако треба капнете малку вода, ама многу внимателно, треба да биде зрнесто, но кога ќе го фатите со рака да лепи. Се реди во тавче, јас користев од 20цм дијаметар.

Состојките за филот ставете ги во блендер, БЕЗ малините! се мати да стане кремаста смеса. Доколку немате високобрзински блендер како Vitamix откиснете ги оревите подолго време и можеби ќе треба да додадете малку вода. Отприлика 1/2 или помалку од кремот се мачка врз основата. Ако сакате да бидат боите одвоени ставете го тавчето во замрзнувач 15-тина минути. 
Во останатиот дел од кремот, се додаваат малините и повторно се блендира. Намачкајте го и розевиот малина слој, и ставете ја тортата во замрзнувач! 
Извадете ја отприлика 30-тина минути пред сервирање. Може веднаш да се јаде како сладоледна торта, а ако имате малку трпение ќе уживате во божествена кремаста торта! 





2 comments:

Beelyana said...

Mnogu, mnogu ubava. Site komplimenti gi imash od mene za tortava.

Unknown said...

Blagodaram Biljana! :)